«У світі існує дві складні речі – керувати і виховувати" (Імануіл Кант)
Бути завідувачем ДНЗ - дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить налагоджена робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника - це уміння створититворчийколектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Завідувач ДНЗ повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цьогопедагогів.Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу
Чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо тримати в своїх руках тендітну дитячу долоньку, бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості? Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей- це є сенсом життя та роботою.
Завданням педагогічного колективу, який я очолюю 18 років, є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Наш заклад забезпечує фізичне, психічне здоров´я дитини, її різнобічний, гармонійний розвиток, набуття життєвого досвіду, підготовку до навчання у школі. Здійснюється диференційований підхід до кожного вихованця згідно реалізації особистісно-орієнтованого навчання. Створені всі умови для атмосфери затишку, доброзичливості та прихильності до дітей.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
У своїй роботі педагогічний колектив активно використовує інноваційні педагогічні технології, що дає змогу урізноманітнити освітній процес в ДНЗ, зробити його цікавим для дітей, педагогів та батьків, які є повноправними учасниками освітнього процесу в нашому дошкільному закладіОдин із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.
Шановні батьки!
Ми раді і вдячні тому, що Ви обрали саме наш дитячий садок для своїх дітей. Сподіваюсь на те, що час, проведений в «Калинці», стане радісним, цікавим не тільки для ваших дітей, а й для Вас. Разом з Вами ми допоможемо нашим дітям пізнати дошкільне дитинство, підготуватися до школи, навчитися товаришувати, радіти життю і людям! Бажаю всім радості, сімейної злагоди!
З повагою Ольга Петрівна Чепак, завідувач дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 «Калинка».
Коментарi